Soturikissat Wiki
Advertisement
Soturikissat Wiki

Varpuloiste (engl. Briarlight) on tummanruskea naaras,[1] jolla on halvaantunut takaruumis[5] ja taivaansiniset silmät.[6]

Varpuloiste oli Myrskyklaanin soturi järvireviireillä ja palveli klaania Tulitähden ja Vatukkatähden päällikkyyden aikana, vaikka hän ei pystynyt hoitamaan soturin tehtäviä sen jälkeen, kun kaatuva puu mursi hänen selkärankansa. Varpuloiste pysyi kuitenkin määrätietoisena ja auttoi parantajan pesässä sekä teki harjoituksia pysyäkseen kunnossa. Hän syntyi Varpupentuna Millille ja Harmaaraidalle sisarustensa Kukkapennun ja Kimalaispennun kanssa. Varputassu sai mestarikseen Okakynnen. Vaikka hänestä ei voinut tulla normaalia soturia vammansa takia, hän sai soturinimen Varpuloiste pentuetoveriensa Kukkasateen ja Kimalaisraidan kanssa.

Historia

Etsitkö pidempää yleiskatsausta? Löydät sen täältä!

Kolmikon mahti

Tähtien enne

Varjojen aika

Erikoisseikkailut

Yksityiskohtainen historia

Varpuloiste on sileäkarvainen[7] tummanruskea naaras,[1] jolla on halvaantunut takaruumis[8] ja taivaansiniset silmät.[9]

Kuvia

Seremoniat

Perhe

Pääartikkeli: Varpuloiste/Perhe
Varpuloisteen vanhemmat ovat Milli ja Harmaaraita. Hänen pentuetovereitaan ovat Kukkasade ja Kimalaisraita. Lisää Varpuloisteen sukuun liittyvää tietoa löydät täältä!

Esiintymiset

Triviaa

Pääartikkeli: Varpuloiste/Trivia
Tiesitkö, että Varpuloiste on pentueensa esikoinen? Lisää nippelitietoa löydät täältä!

Lainaukset

"Hän kuolee, eikö kuolekin? Ja minä en näe häntä koskaan enää, kun en osaa tietä Tähtiklaaniin."
—Varpupentu Lehtilammelle Millistä. Pitkät varjot, sivu 162

Lähteet ja sitaatit

  1. 1,0 1,1 1,2 Pitkät varjot, hahmolista
  2. Pimennys, sivu 160
  3. Neljäs oppilas, hahmolista
  4. Etäiset kaiut, hahmolista
  5. Etäiset kaiut, sivu 180
  6. Vatukkatähden myrsky, hahmolista
  7. Etäiset kaiut, sivu 185
  8. Etäiset kaiut, sivu 180
  9. Vatukkatähden myrsky, hahmolista
Advertisement