Soturikissat Wiki
Advertisement
Soturikissat Wiki
"Sinä olet Tuhkasydän. Se on kohtalosi. Tähtiklaani päätti antaa sinun elää uudelleen, jotta voisit seurata alkuperäistä polkuasi, olla erinomainen soturi, saada kumppanin ja omia pentuja, taistella ja saalistaa klaanissasi koko sen pitkän ajan jälkeen, jona huolehdit muista parantajan pesästä käsin. Osoita kunnioitusta Tähtiklaanin ratkaisua kohtaan ja kanna ylpeästi se, mitä olet saavuttanut kummassakin elämässäsi. Tämä kaikki kuuluu sinun kohtaloosi, Tuhkasydän."
Närhisulka Tuhkasydämelle kirjassa Unohdettu soturi, sivu 211

Tuhkasydän (engl. Cinderheart) on harmaa raidallinen naaras,[1] jolla on siniset silmät.[6]

Historia

Etsitkö pidempää yleiskatsausta? Löydät sen täältä!

Uusi profetia

Tuhkapentu syntyy Saniaisturkille ja Ratamohännälle sisariensa Unikkopennun ja Hunajapennun sekä veljensä Kontiaispennun kanssa. Tuhkapentu muistuttaa silmiinpistävästi Saniaisturkin siskoa, Tuhkamarjaa, jonka mukaan hänet nimetetään, koska Tuhkamarja kuoli suojellessaan Ratamohäntää pentujen syntyessä. Täplälehti paljastaa Lehtilammelle, että Tuhkapentu on Tuhkamarjan reinkarnaatio, ja tämä päättää pitää salaisuuden siihen saakka, kunnes aika on oikea.

Kolmikon mahti

Kesken.

Tähtien enne

Kesken.

Varjojen aika

Kesken.

Rikottu laki

Kesken.

Erikoisseikkailut

Tässä osiossa esitetään yhteenveto Tuhkasydämen merkittävistä esiintymisistä erikoisseikkailuissa. Jos etsit täydellistä luetteloa, löydät sen tästä!

Kesken.

Yksityiskohtainen kuvaus

Tuhkasydän on hoikka, täplikäs[7] savun[8]harmaa raidallinen naaras.[1] Hänellä on pehmeä turkki, tumman[9]siniset silmät,[10] leveä pää[11] sekä pitkä, sileä,[12] tuuhea häntä.[13]

Kuvia

Perhe

Pääartikkeli: Tuhkasydän/Perhe
Tuhkasydämen vanhemmat ovat Ratamohäntä ja Saniaisturkki. Hänen kumppaninsa on Leijonaroihu ja heidän lapsiaan ovat Lehvälaulu, Paatsamatöyhtö, Ratamoraita, Flywhisker, Snaptooth ja Spotfur. Lisää Tuhkasydämen sukuun liittyvää tietoa löydät täältä!

Esiintymiset

Kesken.

Triviaa

Pääartikkeli: Tuhkasydän/Trivia
Tiesitkö, että kun Tuhkasydän menee Tähtiklaaniin, hän menee sinne omana itsenään eikä Tuhkamarjana? Lisää nippelitietoa löydät täältä!

Lainaukset

Kesken.

Seremoniat

Tuhkasydämen soturiseremonia
Tulitähti: Minä, Tulitähti, Myrskyklaanin päällikkö, pyydän esi-isiäni kääntämään katseensa näihin kolmeen oppilaaseen. He ovat opiskelleet kovasti ymmärtäkseen jalot lakinne, ja on heidän vuoronsa tulla sotureiksi. Paatsamatassu, Leijonatassu ja Tuhkatassu, lupaatteko elää soturilain mukaisesti ja puolustaa tätä klaania - jopa henkenne uhalla?
Paatsamatassu, Leijonatassu js Tuhkatassu: Lupaan.
Tulitähti: Siinä tapauksessa, Tähtiklaanin voimien kautta, annan teille soturinimenne. Paatsamatassu, tästä hetkestä lähtien sinut tunnetaan Paatsamalehtenä. Tähtiklaani kunnioittaa syvällisyyttäsi ja uskollisuuttasi. Leijonatassu, sinut tunnetaan Leijonaroihuna. Tähtiklaani kunnioittaa rohkeuttasi ja taistelutaitojasi. Ja Tuhkatassu. Sinut tunnetaan Tuhkasydämenä niiden soturien kunniaksi, jotka ovat lähteneet meitä ennen. Tähtiklaani kunnioittaa urheuttasi ja päättäväisyyttäsi. Olet viimein soturi.
Kaikki: Leijonaroihu! Paatsamalehti! Tuhkasydän! [14]

Lähteet ja sitaatit

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Näkö, hahmolista
  2. Auringonlasku, sivu 36
  3. Pimennys, sivu 315
  4. Unohdettu soturi, sivu 237
  5. Neljäs oppilas, sivu 47
  6. Pimeyden joki, sivu 113
  7. Näkö, sivu 70
  8. Näkö, sivu 165
  9. Yön kuiskaukset, sivu 34
  10. Pimeyden joki, sivu 113
  11. Erin Hunter Chat 4
  12. Viimeinen toivo, sivu 44
  13. Etäiset kaiut, sivu 243
  14. Pimennys, sivu 314-315
Advertisement