Soturikissat Wiki
Advertisement
Soturikissat Wiki
"Häh? Päästä meikäläinen niiden kimppuun. Meikäläinen on hätyyttänyt enemmän kettuja kuin tuollainen nuori kaveri on napannut hiiriä."
— Sulo Myrskyturkille kirjassa Kuunnousu, sivu 42

Sulo (engl. Purdy) on ruskea raidallinen kolli,[7] jolla on meripihkanväriset silmät.[1]

Historia

Etsitkö pidempää yleiskatsausta? Löydät sen täältä!

Uusi profetia

Kesken.

Kolmikon mahti

Kesken.

Tähtien enne

Kesken.

Varjojen aika

Kesken.

Erikoisseikkailut

Tässä osiossa esitetään yhteenveto Sulon merkittävistä esiintymisistä erikoisseikkailuissa. Jos etsit täydellistä luetteloa, löydät sen tästä!

Kesken.

Novellit

Tässä osiossa esitetään yhteenveto Sulon merkittävistä esiintymisistä novelleissa. Jos etsit täydellistä luetteloa, löydät sen tästä!

Kesken.

Yksityiskohtainen historia

Sulo on pullea,[7] kirjava[8] ruskea raidallinen kolli,[7] jolla on huonokuntoinen turkki,[7] harmaa kuono,[3] iso, pyöreä pää,[8] repaleiset korvat[9] ja vuotavat, meripihkanväriset silmät.[1]

Esiintymiset

Triviaa

Tekijöiden lausuntoja

  • On mahdollista, että Sulo pääsee kuollessaan Tähtiklaaniin[10] ja Vicky uskoo vahvasti Sulon pääsevän Tähtiklaaniin, sillä "hän on klaanikissa läpikotaisin."[11] Kate kuitenkin uskoo Sulon vain elävän Tähtiklaanin reviirin laitamilla.[12]
    • Myöhemmin Kate vaihtoi lausuntoaan ja vahvisti, että Sulo todella meni Tähtiklaaniin.[13] Tämä vahvistettiin todeksi, kun hän esiintyi Tähtiklaanissa kirjassa Darkest Night.

Lainaukset

Sulo: "No jopas. Tehän olette aika sakki, totta vie. Ettekö tiedä että tuo koira juoksee joka päivä vapaana, niinkun suunnilleen auringonnousun aikaan?"
Keltaturkki: "Mistä me sen tietäisimme? Emme ole olleet täällä aiemmin."
Sulo: "Ei tarvii olla noin nokkava. Ensi kerralla tiedätte sitten, eikö? Varokaa sitä sitten."
—Sulon ensiesiintyminen. Keskiyö, sivut 222-223

Lähteet ja sitaatit

Advertisement