FANDOM

Minä olin yksi niistä päälliköistä, jotka päättivät että rajat pitäisi merkitä ja niillä pitäisi partioida päivittäin osana soturilakia. Kirkas Taivas kyllä piirsi reviirin reunat, mutta minä olin se päällikkö joka teki rajoista kestävät kuin kivi.

— Pihlajatähti.[1]

Pihlajatähti (suom. Pihlajatähti) on mustaruskea kolli.[1]

Klaanien kirjat

Klaanien laki

Pihlajatähti on muinaisen Taivasklaanin päällikkö.

Novellit

Pilvitähden taival

Pilvitähti näkee unta ja viedään Tähtiklaaniin. Hän keskutelee Vaahteratähden kanssa, joka oli hänen päällikköseremoniassa. Yhtäkkiä Pihlajatähti ilmestyy saniaispehkosta. Vaahteratähti esittelee Pilvitähden Pihlajatähdelle. Pihlajatähti kertoo, että hän oli yksi päälliköistä, jotka päättivät, että alueellisten rajojen päivittäinen partiointi ja merkitseminen olisi soturilaissa. Pihlajatähti lisää myös, että Kirkas Taivas teki alueen rajat, mutta hän teki rajoista vahvat kuin kivi. Vaahteratähti näyttää tyytymättömältä ja muistuttaa, että ongelma tuotiin esiin kokoontumisessa, kun hänen partioitaan saatiin liian monta kertaa kiinni Myrskyklaanin alueelta. Pihlajatähti sanoo takaisin, että Myrskyklaanin merkit eivät olleet selkeitä. Toinen kissa sanoo, että sekä Pihlajatähti että Vaahteratähti toivat kunniaa ja voimaa Taivasklaanille, mutta hän teki suurimman panoksen soturilakiin. Darkstar ilmestyy ja kertoo päälliköille hänen panoksestaan soturilakiin. Pilvitähti kysyy Darkstarilta, kaduttaako häntä se, että hän antoi Myrskyklaanille sen metsäkaistaleen, ja Pihlajatähti näyttää olevan kauhistuneelta.

Lainaukset

Lähteet ja sitaatit

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Pilvitähden taival, luku 2