FANDOM

Patchkit (suom. Laikkupentu) on erittäin pieni, vaalea, valkea-kellanpunalaikullinen kolli, jolla on vihreät silmät, pörröinen, kiiltävä turkki ja hieman mustaa turkissa.

Erikoisseikkailut

Väärätähden lupaus

Vaahteravarjo mainitsee Patchkitin, Larchkitin ja Petalkitin Väärätähdelle, vaikka heitä ei mainita nimeltä. Vaahteravarjo kertoo heidän hukkuneen yrittäessään saada heitä joen yli Jokiklaanin reviirille, mutta joki vei heidät mukanaan.

Klaanien kirjat

The Ultimate Guide

Novellit

Mapleshade's Vengeance

Petalkit, Larchkit ja Patchkit syntyvät Myrskyklaanin Vaahteravarjolle ja Jokiklaanin Appleduskille, vaikka kaikki luulevat isän olevan menehtynyt Birchface. Kolme auringonnousua syntymänsä jälkeen, Myrskyklaanin päällikkö Oakstar vierailee pentutarhassa. Vaikka silmät eivät ole vielä auenneet, pennut eivät voi vastustaa kummallisen kissan tuoksua ja taapertavat päällikköä kohti, joka työntää heidät takaisin emonsa luo. Kun Frecklewish sanoo näkevänsä Birchfacen jokaisessa pennuissa, Vaahteravarjo katsoo alas pentuihin ja ajattelee, etteivät pennut ole samansävyisiä ruskeita kuin Birchface oli, paitsi Patchkit, joka on kellanpunainen ja valkoinen kuten emonsa.

Goosefeather's Curse

Pinestar's Choice

Triviaa

Perimä

  • Patchkitillä on Jokiklaanin verta Appleduskilta.

Kiinnostavaa tietoa

  • Vicky ajattelee, että Patchkitin ja hänen sisaruksiensa esiintymiset näiden kuolemien jälkeen olivat Vaahteravarjon hallusinaatioita.[1]

Perhe ja suku

Emo:

Vaahteravarjo: Kuollut, Synkän Metsän jäsen

Isä:

Appledusk: Kuollut, tuntematon olinpaikka

Sisko:

Petalkit: Kuollut, tuntematon olinpaikka

Veli:

Larchkit: Kuollut, tuntematon olinpaikka

Sisaruspuolet:

Shyheart: Tuntematon tilanne
Willownose: Tuntematon tilanne
Applefrost: Tuntematon tilanne

Lainaukset

Lähteet ja sitaatit

  1. Vickyn Facebook-sivu