Soturikissat Wiki
Advertisement
Soturikissat Wiki

Hernekarva (engl. Furzepelt) on harmaavalkoinen naaras.[1]

Historia

Tähtien enne

Neljäs oppilas

Hernetassu on Tuuliklaanin oppilas. Hänen mestarinsa on Kanervahäntä.

Kuun merkki

Hernetassu lähtee Synkästä Metsästä Haukkahallan koulutustuokion jälkeen Viimaturkin ja Aurinkopistoksen kanssa, mutta häntä ei mainita nimeltä.
Hän esiintyy myöhemmin Synkässä Metsässä, jossa Haukkahalla käskee Murattilammen opettamaan Hernetassulle taisteluliikkeitä. Murattilampi kysyy, onko hän Synkässä Metsässä ensimmäistä kertaa, mutta oppilas vastaa tämän olevan hänen toinen kertansa. Hän kertoo muiden oppilaiden kiusaavan häntä ja unessa Haukkahalla oli kertonut hänelle, miten hän pärjää heille. Hernetassun hyökätessä Murattilampi yllättyy siitä, miten Tuuliklaanissa koulutetaan oppilaita. Hän painaa oppilaan helposti maahan ja myöhemmin käskee häntä olemaan nopea ja nokkela.

Unohdettu soturi

Kesken.

Viimeinen toivo

Kesken.

Varjojen aika

Myrsky ja varjo

Hernekarva nähdään taistelemassa kulkukissoja vastaan Myrskyklaanin reviirillä. Myöhemmin Leppätassu kuulee voihkaisun ja näkee, miten Hernekarva lyyhistyy maahan ja kuolee. Hiillosjalka on epäuskoinen. Leppätassu näkee Hernekarvan päässä kyhmyn.

Pirstoutunut taivas

Usvatähti mainitsee, että kulkukissat tappoivat Hernekarvan ja että heidät on häädettävä.

Erikoisseikkailut

Crowfeather's Trial

Kesken.

Vatukkatähden myrsky

Kesken.

Esiintymiset

Lainaukset

Kesken.

Lähteet ja sitaatit

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Neljäs oppilas, hahmolista
  2. Myrsky ja varjo, sivu 75
  3. Unohdettu soturi, sivu 297
Advertisement